torsdag 21. mars 2013

Info fra Karina


"Nå er det viktig at alle jentene begynner å møte opp på treninger. Det er ikke lenge igjen til sesongen starter, og det er viktig å få i gang laget. Alle må være klare med alt utstyr på, leggskinn skal alltid være på, 5 minutter før trening starter. Da skal dere varme opp. Det er også viktig at jeg får beskjed SENEST 1 TIME FØR trening, om du ikke kan komme på trening. Det er for at jeg skal kunne legge opp trening etter hvor mange vi er. De som er oftest på trening og gir beskjed når de ikke kommer, får spille mest i kampene som kommer.

For å få litt oversikt over spillerstallen, trenger jeg at alle sender meg en mail med:

- Navn på spilleren.

- Hvilken/hvilke posisjon(er) hun spilte i fjor.

- Hvilken/hvilke posisjon(er) hun selv ønsker å spille i.

- Hvilket ben hun foretrekker å bruke. Er hun like god med begge, så skriv det.

 


 

Tilslutt vil jeg bare si at ut ifra de treningene jeg har hatt nå så ser dette veldig lovende ut, og jeg er sikker på at vi har en sesong med mye moro foran oss!

 

- Karina"

 

Ingen kommentarer: