tirsdag 13. mai 2014

Info fra Karina


For 99-jentene er det 6 kamper igjen på J15-laget, før sommerferien. For å få en bedre oversikt trenger jeg at alle 99-jentene, utenom Elise, sier ifra om hvilke kamper de kan være med på. Ut ifra det setter jeg opp hvem som spiller når, slik at det er enklere for oss alle. De kampene som det er snakk om nå er:

Fredag 23/5 kl.18:30 - borte mot Sarpsborg

Mandag 26/5 kl. 19:30 - hjemme mot Rygge

Tirsdag 3/6 kl. 18:00 - borte mot Sarpsborg 2

Tirsdag 10/6 kl. 19:30 - hjemme mot Rapid Athene
Mandag 16/6 kl. 19:30 - borte mot Tistedalen

Mandag 23/6 kl. 19:30 - hjemme mot Trosvik

Jeg trenger skriftlig beskjed så fort som mulig.

BESKJED TIL HELE LAGET:

Minner også om at jeg har fått beskjed fra 4(!!) jenter om hvilke kamper før sommerferien de ikke kan spille, og hvilke de er usikre på.

4 av 16 jenter... PÅ TIDE Å FØLGE MED, JENTER!
Sjekk opp hjemme og med skoleplanen, se på kampoppsettet vårt (J17) og gi beskjed til meg om hvilke kamper dere ikke kan spille, og evt hvilke dere er usikre på. Sykdom og lignende kan ingen forutse, men nå er jeg sikker på at dere vet når dere skal på ferie og når eksamen/tentamen osv er.
SISTE FRIST: INNEN FREDAG!
De som ikke gir beskjed innen da, og senere melder frafall til en eller flere kamper pga ferie, lekser, tentamen/eksamen eller lignende, må selv sørge for at vi da låner en spiller.

Som sagt, sykdom og lignende kan ingen forutse, men her er det snakk om feire og skole.

Og, det gjelder kun kampene før sommerferien!
- Karina

Ingen kommentarer: