tirsdag 22. april 2014

Referat fra Karina etter kampen


"Kampen i går viste allerede resultater etter en flott treningsleir i Manchester, og det var ingenting å si på innsatsen! Dette var en av de beste kampene med tanke på innsats og vilje. Som vanlig var det en veldig jevn kamp mot Askim, og selv om de hadde mer ball og flere gode sjanser mot oss, så føler jeg at vi hadde fortjent minst ett poeng. For forsvarsarbeidet rundt på hele banen satt veldig bra. Forsvarsrekka hadde mer eller mindre veldig god kontroll på de tekniske gode motstanderene, og det var høy konsentrasjon så og si hele kampen gjennom. Midtbanen løp utrettelig, og hva skulle vi gjort uten Anniken, Andrea og Amalie i går? Anniken og Andrea gjorde jobben vanvittig bra på midtbanen og Amalie var en konstant trussel på topp! Takk for at dere kunne stille, jenter.
Som sagt så mener jeg at vi hadde fortjent ett poeng der, men det er ikke lett å håndtere en straffe i mot og utvisning på en midtstopper. Det som gjorde meg veldig stolt var at etter utvisningen løp dere enda mer. Dere viste at dere jobber for hverandre, og dere ga dere aldri. Det sier litt om hvor bra innsatsen deres var når vi med 10 mot 11 i nesten en hel omgang kun slapp inn på dødballer. En straffe og et frispark som gikk rett i mål.
Neste gang er jeg sikker på at vi klarer å slå Askim, med 11 jenter på banen!

Videre så er vår neste kamp 08.05 kl. 19.30 på Seiersten. Da trenger jeg å vite så fort som mulig hvem som ikke kan være med.

FOR 99-JENTENE så er det en J15 kamp på fredag hjemme mot Ås. Kampen starter 18.30 men jeg kommer tilbake til oppmøtetid. Vi skal stille med 3-4 jenter, så jeg trenger tilbakemedling om det er noen som kan og har lyst. Veldig fint hvis både Milla og Malin (hvis ankelen er fin innen da) kan stille igjen. Her er det førstemann til mølla hvis det er flere enn 4 stykker som vil.

Det blir også trening i dag til vanlig tid, men siden det er en kamp som spilles før treningen vår så blir det oppvarming på sidelinjen.

- Karina"

 

Ingen kommentarer: