fredag 1. november 2013

Mere Dugnad

Kakebokser:
Hege mamman til Milla, har ordnet med kakebokser som vi skal selge!
Vi får ca 7000,- inn når alle har solgt sine kakebokser!

Kakeboksene må hentes hos Hege i Baybakken 2 i Drøbak, så snart som mulig.
Avtal nærmere med henne.
Info fra Hege:
Jeg har nå fått 350 kakebokser i heimen. Om vi er 15 jenter så blir det ca 23 bokser på hver. Selger vi alle de så får vi ett overskudd på 7 tusen kr. Jeg tok med 18 bokser på jobben i dag og solgte 10 i løpet av en time. Enkle saker å selge. ( jeg kan ta med en del til helgen på cup, men ikke alle). Det er også bokser med karameller der. Info om priser etc. får dere når dere kommer og henter.
 
Fristen for å selge ut alle er 1. desember.
Pengene kan leveres Monica når alle kakebokser er solgt.
 
Panting av bokser fra Oscarsborg:
Mandag 4. november blir det panting. Jeg har fått lånt meg en stor bil, så trenger ikke flere biler her. Men jeg trenger jenter som kan hjelpe til med panting. Hvis vi har 6 jenter holder dette.
Fint om dere sender meg en melding så snart som mulig om dere kan bli med på panting.
Vi tar dette før trening mandag, fra kl 17:00, de som melder seg på til Monica får også info om oppmøtested.
 

Ingen kommentarer: