torsdag 11. oktober 2012

Oppsummering av Karina

Dette ble en perfekt avslutning på sesongen! Da er dere ubeseiret i nok en sesong og det sier veldig mye om dere som både fotballspillere og som et lag. Denne kampen dominerte dere fra start til slutt og det var ingen tvil om hvem.som var det beste laget. Pasningsspillet satt veldig godt til tider og det var gøy å se dere spille rundt 16-meteren til Vestby. Regner med at dette smakte ekstra godt med tanke på at vi ikke lånte noen spillere og stilte kun med 12 stykker til start! Jeg er veldig imponert over hvordan dere løste oppgaven da flere ble nødt til å spille i uvante posisjoner. Enda bedre var det at så mange scoret! Det er ikke ofte at så mange forskjellige kommer på scoringslisten, så det er vanvittig bra! Alt i alt, en veldig god kamp og jeg mangler nesten ord for hvor gode dere virkelig er. Det er veldig leit å tenke over at dette var den siste kampen hvor jeg var treneren deres... Det har vært en fantastisk sesong og jeg er stolt av hver enkelt av dere! Både over innsatsen i kamper og på treninger. Dere har utviklet dere veldig som individer, og jeg håper at dere alle fortsetter. For min del har dere gitt meg mye glede (og litt frustrasjon til tider) og alt jeg kan håpe på er at dere og har hatt det gøy med meg, denne sesongen! Dere er en fantastisk gruppe og jeg er stolt over å ha fått være treneren deres! Takk for meg :) - Karina

Ingen kommentarer: