mandag 4. juni 2012

Oppsummering av Briskebycup

Dette ble en helg med flere utfordringer, hvor vi hadde flere skader og vi måtte på en litt annen måte enn hva vi er vant til. Jeg synes dere jenter taklet dette mesterlig! Dere stod på i alle kampene og virkelig viste at kampen er ikke over før dommeren blåser. Jeg er stolt av den innsatsen dere la igjen på de banene! Det har og vært flere som har utviklet seg enda litt til i løpet av helgen, og jeg vil påstå at når ingen er skadet, så har vi et førsteklasses lag hvor alle bidrar med sitt. Når det gjelder utenfor banen, så er jeg faktisk enda mer fornøyd med dere! Dere har fulgt regler og beskjeder, lagt dere til riktige tider og oppført dere bra. Jeg har storkost meg på tur med dere og det har virket som om dere også har hatt det gøy! Takk for en flott tur, til både jentene og foreldrene! Karina

Ingen kommentarer: